הסתיימו שלבי ההיתרים לקראת הקמת קרית רמת בת שבע במיצד

    אתר קול חי No Comments on הסתיימו שלבי ההיתרים לקראת הקמת קרית רמת בת שבע במיצד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באחרונה החלו בקצב עבודה מואץ לסיום תוכניות פיתוח והיתרים להקמת קריית רמת בת שבע ואף הסתיים מכרז קבלנים כך שבשבועות הקרובים יעלו הכלים הקרובים על הקרקע ויחלו בבנייה בפועל של השכונה היוקרתית 'רמת בת שבע' על שמה של הרבנית בת שבע קניבסקי ע"ה.

    בקרית רמת בת שבע ביישוב החרדי מיצד עתידים להיבנות כ-80 וילות מפוארות ב-2 דגמים כאשר מוצעת וילה ממוצעת לטובת משפחות ממוצעות, וכן מוצעות וילדות גדולות כאשר בשניהם קיימת אופציית הרחבה.

    עד כה כבר רכשו רבים את הוילות בפרויקט היוקרתי, כאשר במחיר דירת מרתף בירושלים יכולים המתעניינים לרכוש וילה רחבת ידיים ביישוב חרדי מתפתח ובעל אוכלוסייה ליטאית איכותית ובמרחק חצי שעת נסיעה מירושלים.

    ביישוב מיצד קיימים מוסדות חינוך ובהם ישיבה בראשות הגר"י לופליאנסקי וכן תלמוד התורה שבנשיאותו של מרן הגראי"ל שטיינמן ועוד.

    כזכור התקיים לאחרונה מעמד מיוחד במעונו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי עת הוכרז שם הקריה החדשה הנבנית ביישוב החרדי מיצד על שמה של הרבנית בת שבע קניבסקי ע"ה. מרן בירך על ההחלטה והודה לראשי הפרויקט על כך ועל פעילותם.

    מנכ"ל אריאל יזמות זאביק יעקובוביץ: "בימים אלו אנו מצויים בשלבי השיא של שיווק פרויקט רמת בת שבע, כאשר רבים כבר רכשו את דירתם במקום, ורבים אחרים מתעניינים. מדובר בבשורה של ממש לציבור בוגרי הישיבות הליטאיות אשר יכולים לרכוש וילה במחיר שפוי ולזכות לאיכות חיים ולחיי קהילה איכותיים".



    0 תגובות